▪ Ημερομηνία Γεννήσεως: 05/08/1971 ▪ Τόπος Γεννήσεως: Θεσσαλονίκη ▪ Έγγαμη |
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ |
2007 – 2011 Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Πάτρα Μεταπτυχιακό στην Διασφάλιση Ποιότητας 1990 – 1995 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Θεσσαλονίκη Πτυχίο Οργάνωσης και Διοίκησης επιχειρήσεων 1986 – 1989 1ο Λύκειο Τούμπας Θεσσαλονίκη Απολυτήριο Γενικού Λυκείου |
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ |
03/2015-3/2017 Heineken Krakow(Heineken global shared sender) Senior O.T.C. Administrator Κρακοβία ▪ υπεύθυνη πιστωτικού ελέγχου πελατών ▪ υπεύθυνη για την μετάβαση του έργου από την Ελλάδα ▪ οικονομική διαχείριση ελληνικού πελατολογίου ▪ υποστήριξη-εκπαίδευση τμήματος λόγω εικοσαετούς εμπειρίας 01/1997 – 03/2015 : Αθηναϊκή Ζυθοποιία ΑΕ Θεσσαλονίκη |
▪ credit control officer | 2010-2015 οικονομική διαχείριση πελατών Βορείου Ελλάδος και Κρήτης υπεύθυνη για νομικούς οικονομικούς διακανονισμούς πελατών ▪ εξαγωγές, οικονομικός έλεγχος πελατολογίου Βορείου Ελλάδος, διαχείριση- συμπλήρωση-καταχώρηση επιταγών πελατών , διαχείριση παραγγελιών, υποστήριξη πελατών – πωλητών-προϊσταμένων-διευθυντών (customer service) | 2002-2010 ▪ τιμολόγηση, ενημέρωση και συμφωνία αποθήκης, αλληλογραφία, καταχώρηση επιταγών, εξαγωγές |1999-2002 ▪ παραγγελιοληψία, προγραμματισμός δρομολογίων | 1997-1998 |
01/1994 – 12/1996 : Λογιστικό Γραφείο Θεσσαλονίκη ▪ ενημέρωση βιβλίων Α,Β,Γ κατηγορίας ▪ εξαγωγή ΦΠΑ ▪ προετοιμασία οικονομικών δηλώσεων φυσικών και νομικών προσώπων ▪ μελέτες για την απόκτηση οικονομικών επιδοτήσεων |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ Η/Υ |
Microsoft Office, SAP, CRM, χρήση Internet και πολυμέσων, Windows XP -7-8, Shared Service Framework Interactive center, Dispute Management tool, Microsoft Dynamics CRM, |
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ |
ΑΓΓΛΙΚΑ Επίπεδο Proficiency. |
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ |
Σεπτέμβριος 2015: Heineken FLM Management Standards Μάρτιος 2015-Απρίλιος 2016: Building Partnership with Stakeholders, Business correspondence, Collections Advanced, Credit Risk Basic, Fundamentals of Accounting Level 1 &2, Personal Effectiveness and Teamwork, Stress control, Technical Writing Effective SOP’S(standard operational process), Customer centricity, IT Tips & Tricks, Multicultural work environment Ιανουάριος 1997- Ιανουάριος 2015: Power Point XP ,Εταιρική Διακυβέρνηση , MARKETING σε τέσσερις κινήσεις, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές, word excel , πελατοκεντρική προσέγγιση |
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Μελέτη του συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης ενός εργοστασίου ζυθοποιίας, στα πλαίσια της ευρύτερης περιβαλλοντικής πολιτικής του.” |
ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
▪ Ομαδικότητα ▪ Αναλυτική σκέψη ▪ Ικανότητα εργασίας υπό πίεση ▪ Οργάνωση ▪ επικοινωνία ▪ κοινωνικότητα |
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ |
▪ Ταξίδια, συγγραφή, λογοτεχνία, κινηματογράφος και μουσική. |