Χαρακτηριστικά ενός “δρόμου-καρμανιόλα” που στερείται βασικών υποδομών ασφάλειας, για δημότες και επισκέπτες, έχει η επαρχιακή οδός Θεσσαλονίκης-Μηχανιώνας, η οποία δεν χρήζει μόνο διαπλάτυνσης σε πολλά σημεία της, αλλά και εκτεταμένων πρόσθετων παρεμβάσεων (συνδέσεις και διαβάσεις).
Την ίδια στιγμή αναρχία και κυκλοφοριακό κομφούζιο παρατηρείται μέσα στην Περαία, η οποία δυστυχώς αναπτύσσεται χωρίς σχέδιο.
Με σχεδίαση και κατασκευή που πάει πίσω…70 χρόνια, η επαρχιακή οδός Θεσσαλονίκης-Μηχανιώνας είναι από τις πιο επικίνδυνες στο επαρχιακό οδικό δίκτυο του νομού Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα στο τμήμα της από την Περαία μέχρι τη Νέα Μηχανιώνα.
Η σημερινή δημοτική αρχή του Θερμαϊκού κατά τη διάρκεια της θητείας της επί της ουσίας δεν έπραξε απολύτως τίποτε, προκειμένου να βελτιώσει ουσιαστικά τις συνθήκες κίνησης στον συγκεκριμένο οδικό άξονα.
Σύμφωνα με παλαιότερη στατιστική μελέτη, σε αυτό το οδικό τμήμα καταγράφονται περισσότερα από 30 τροχαία ατυχήματα το χρόνο, με τουλάχιστον πέντε νεκρούς και 50 τραυματίες.
Η συνολική εικόνα της περιοχής της Περαίας αναδεικνύει ότι στο κυκλοφοριακό και οδικό επίπεδο δεν έχει συντελεστεί καμία αλλαγή εδώ και χρόνια.
Δεν έχει συντηρηθεί ο παραλιακός πεζόδρομος, όπου εμφανίζονται φαινόμενα διάβρωσης, ενώ συντήρηση δεν έχει γίνει ούτε στην οδό Δημοκρατίας, στην Κρήτης και σε άλλες οδούς.
Μέσα στον αστικό ιστό της Περαίας επικρατεί πολύ συχνά κυκλοφοριακή συμφόρηση, καθώς παρατηρείται άναρχο και αυθαίρετο παρκάρισμα, μποτιλιάρισμα, ατυχήματα στις διασταυρώσεις, καυγάδες προτεραιότητας κ.α. Κάτοικοι και επισκέπτες ταλαιπωρούνται καθημερινά και η μόνη λύση είναι η εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου κυκλοφοριακού σχεδίου για την Περαία με μονοδρομήσεις, πεζοδρομήσεις, έλεγχο στάθμευσης κλπ
Το οδικό τμήμα Περαία-Νέα Μηχανιώνα δέχεται μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, με ιδιαίτερα αυξητικές τάσεις, κυρίως κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου.
Επομένως είναι επιτακτική ανάγκη να δρομολογηθούν άμεσα οι απαραίτητες διαδικασίες για την αναβάθμιση του υφιστάμενου οδικού δικτύου, έτσι ώστε να βελτιωθούν οι κυκλοφοριακές συνθήκες και να μειωθεί η επικινδυνότητα, συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής.
Η διαμόρφωση της επαρχιακής οδού Θεσσαλονίκης – Μηχανιώνας σε κύρια αρτηρία, η ρύθμιση συνδέσεων κόμβων και υπέργειων-υπόγειων διαβάσεων σε όλο το μήκος της και ο καθορισμός χώρων στάθμευσης είναι έργα που δεν μπορούν να εξαρτώνται από την αδράνεια του σημερινού Δημάρχου.